Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Leden 11 02:47:59 CET 2021

Stiahol som image RPi OS, nahral na SD kartu, RPi sa rozbehlo. Pytalo sa
na updaty, dobre teda... trvalo to 3 hodiny!
Potom som cez GUI nasiel a nainstalovay tvheadend. Fungovalo to, co je
pokrok, no instalacia trvala skoro pol hodinu, nechapem.
Pocas instalacie sa nepytalo na ziadne nastavenie loginu, ani nic ine.
Navody na webe ukazuju nejake 3 nastavovacky, ktore si ma instalacia
vypytat.. nic.
Zjavne to bezi, lebo cez browser (lokalne na RPi, aj z PC) to na porte
9981 pyta login ...The site says: "tvheadend". Ziaden vyskusany login
nefunguje a ani som na webe nenasiel default login. Ked zrusim dialog s
loginom, tak mam korektne 401 Unauthorized.
Tak som to odinstaloval a nainstaloval cez command line. Tu instalacia
trvala mozno minutu-dve, ale tiez si nic nepytala. A po instalacii je
stav s loginom rovnaky.

Nasiel som, ako to stopnut a spustit s prepinacom -C
Tak teraz uz web konfig bezi bez loginu. Nepytam sa na nic, len
konstatujem, ze som odradeny, znechuteny, unaveny a uvidim co s tym dalej :(

Vsetkym dakujem, snad si s tym uz dam rady.

miro