Re: Propoka stínění

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Leden 11 19:35:44 CET 2021

Pokud neco najdete, dejte vedet. Sam bych je bral.
Trmenovky jsou na DIN, C listu-velke a drahe.
Zajimave jsou pruzinove omotavaci svorky-ale cena je taky zazracna.

Pro jednoho cloveka jsem vyrabel pro identicky ucel desku se zarezovkama.
Na datove vodice OK, ale to stineni ma dratek s mensim prumerem a ten
v zarezovce nedrzi. Dotycny byl spokojeny (chrochtal blahem), ale ja se
ve svych implementacich tomuto reseni vyhybam jak cert krizi.

Jen jeste pripominka. Ono i trmenove svorky jaksi moc nebudou fungovat.
Pokud se nepletu, tak JYSTY ma jako stineni plastovou folii s Al pokovenim
DOVNITR a dratek stineni je uvnitr. Identicky to ma i napr. JYTY.
Byl jsem donucen okolnostmi (B.SS) toto kostrit na listu,a to se musela
folie prehnout zpet pres plast (plášť), omotat dratkem stineni a pripaskovat.
Opruz, a z meho pohledu spolehlivost nic moc.
Takze propojeni z venkovni izolovane starny asi mmoc nehrozi.

JURP