Re: Propoka stínění

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Leden 11 12:39:55 CET 2021

Dne 10.1.2021 v 17:52 jurp napsal(a):
> Zkroutit, navlect buzirku a dle toho co se ve vercajku najde, strcit do:
> 1) WAGO 221-412
> 2) krimpovaci dutinky (bez plastoveho limecku), zalisovat + buzirka
> 3) lisovaciho kloboucku
> 5) staceci svorky IDEAL 71B
> 4) fuj cokolady
>
> JURP

Dobrý den,

myslel jsem spíš něco jako ranžír s mechanickým upevněním kabelu přes
stínicí folii. Kdysi jsem něco podobného, ale jen pro jeden kabel, viděl
v krabičce pro připojení koaxu do anténního zesilovače. Teď se snažim
něco podobného najít, ale nedaří se. Většinou jen třmeny za ceny, které
mi přijdou trochu overkill na to, k čemu to chci. Kdyby se jednalo o pár
persistentních spojek, zbastlím to tak, jak jste psal, ale půjde o cca
20 krabiček, u kterých potřebuji, aby šly výhledově snadno rozšířit pro
více kabelů (do těch 5 kabelů). Žíly propojím malýma wagovkama, ale to
stínění je opruz.

Díky
jf