Re: Propoka stínění

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Leden 12 14:51:53 CET 2021

Dne 11.1.2021 v 19:35 jurp napsal(a):
> Pokud neco najdete, dejte vedet. Sam bych je bral.
> Trmenovky jsou na DIN, C listu-velke a drahe.
> Zajimave jsou pruzinove omotavaci svorky-ale cena je taky zazracna.
>
> Pro jednoho cloveka jsem vyrabel pro identicky ucel desku se zarezovkama.
> Na datove vodice OK, ale to stineni ma dratek s mensim prumerem a ten
> v zarezovce nedrzi. Dotycny byl spokojeny (chrochtal blahem), ale ja se
> ve svych implementacich tomuto reseni vyhybam jak cert krizi.
>
> Jen jeste pripominka. Ono i trmenove svorky jaksi moc nebudou fungovat.
> [...]

Dobrý den,

zatím jsem nic nenašel :-)
V rozvaděči na to používám zářezovku Krone, tam i ten tenký drát stínění
celkem drží, když se dobře cvakne, ale zabírá to dost místa a taky se s
tím špatně dělá ve stísněném prostoru.

Zatím uvažuju, že bych použil upravenou nulovací lištu 8x8 nebo 10x10 -
převrtat díry na 6 nebo 6,5 mm pokud bude třeba. Kabel bych odizoloval,
stínění přehnul zpět, omotal stínicím drátkem a s citem přitáhl
šroubkem. Výhodou by bylo i mechanické zajištení. Žíly do wagovek.
No uvidím, mám ještě čas, zatím si to chystám.

Díky
jf