BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 8 12:27:57 CET 2021

Přesně tak....
 dcera až někam přijde do firmy kde budou v kancelářích  bez výjimky W10
bude mimo.
Asi ne úplně, ale kdyby si ty W10kna osahala doma, bude to mít jednodušší.
Stejně tak ostatní rodinní příslušníci.  Já jsem na PC u dětí automaticky
upgradoval, když přišli, že ve škole mají W10.
Oni jako uživatelé na tom budou fungovat bez problémů
  K W7 se dá vrátit vždycky, ale ta absence zkušeností s W10 může někde
vadit.
. Já chápu, že u W10 je vše jinak, štelováky někde jinde, přeházené co se
dá. Ale ty W7 jsou prostě předurčené k zániku stejně jako to bylo s WXP.
To , že někdo používá tyhle obstaróžní systémy má nějaký důvod a jsou to
ojedinělé věci. Muzikanti ještě stále jedou na W98 a starém HW.

Koukám na to čistě jako uživatel.....

čt 7. 1. 2021 v 16:42 odesílatel Jiří Linhart <hw.jirilinhart na gmail.com>