BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Leden 8 16:03:17 CET 2021

Ano, ano, ano, Honzo je to tak a zejména kvůli fakt dobrým zvukovým
kartám co se dělaly na PCI.
Dokonce se dělalo na jedné původně střižně DC30+, (kvůli její super
zvuku), a pár jsem jich dodal
třeba i na FAMU a také do divadla Archa a také panu F. a víš, že se
třeba na této kartě dělaly i takové filmy jako Harry Potter?
A i reklamy a pan F. byl navržen na Oscara za zvukové práce. Dělal jsem
pro něho i tuším dva počítače.
Jeden Kanaďan na tuto kartu udělal perfektní sw ale neměl rád lidi z
východu a tak jsem musel P.F. trochu pomoct.
Ale byla to zaplacená licence, jinak bych to neudělal.
Hezký den.
Jin.