BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7 - vyreseno

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pátek Leden 8 08:00:17 CET 2021

Zdravím,
to by mne zajímalo, taky tu mám sluchátka, co ve win7 nejedou, tak jsem
to chtěl zkusit, ale co se dívám, ten soft je placený a stojí víc, než
sluchátka, zdarma píšou 2minuty audia. Našel jste nějakou funkční free
verzi?

       Tomáš Urbanec