BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7 - vyreseno

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 8 13:58:50 CET 2021

Upgradoval jsem doma W7 na W10 na dvou starších noteboocích DELL a jednom
repasovaném stolním počítači ( taky DELL)  v podstatě bez problémů. Drobné
potíže byly se starou HP5L tiskárnou, starým skenerem Canon a jedním
interface USB-RS232.  Všechno jsem ale ( i s pomocí lidí odsud z konference
) dotáhl  ke spokojenosti.  Z mého pohledu BFU jsou W10 dobré, nepadá to,
využívá to všechnu dostupnou RAM, rychlost je i na těch starších strojích
slušná.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 8. 1. 2021 v 11:53 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>