Re: "Shořelý vypínač"

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 11:33:04 CET 2021

Vymenil by som vypinac.
Dalsie veci by som riesil az potom, keby sa podobny scenar opakoval.

A este by som skontroloval,
- ci vonkajsie plastove ovladania (to, co sa stlaca prstami uzivatelov pri
zapinani/vypinani) chodi lahko a az do krajnych poloh.
- ci nie je strojcek vypinaca prilis hlboko voci vonkajsim
plastom(vonkajsie plasty mozu drzat strojcek pred koncovou polohou )

Oba tieto pripady mozu sposobovat, ze sa natahuje obluk pri zapinani,
vypinani, aj prevadzke.
Normalne by prepnutie malo byt skokove a poloha udrziavana pruzinou. Ak je
prepnutie pomale, alebo pritlak pruziny maly, natahuju sa obluky a opaluju
kontakty.

Dodo
mobil

Dňa št 7. 1. 2021, 10:45 Jindroush <jindroush na seznam.cz> napísal(a):