Re: "Shořelý vypínač"

Čtvrtek Leden 7 12:03:05 CET 2021

Otázka je, co je to za trafo. Pokud klasické, dát paralelně k němu
nějaký RC článek, který by ty špičky trochu omezil? Pokud je to nějaké
"elektronické" trafo a vzniká tam proudová špička při zapnutí, tak tam
dát PTC termistor? I když ty se spíš dělají na větší proudy a tady ten
proud ho asi moc neohřeje.
Anděl