Re: "Shořelý vypínač"

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 8 18:36:25 CET 2021

Problém v komunikaci bude možná způsoben i tím, že pod pojmem
"trafo" se zde chápe jak případný skutečný transformátor, tak nějaká
krabička se spínaným zdrojem.

Technická podpora velké firmy předpokládá na druhé straně linky
průměrný vzorek uživatele, který podobné drobnosti (co je v té
plastové škatulce) neřeší.

Nakonec rozdíl možná nezná ani ten pracovník podpory. V call-centrech
pracují většinou brigádníci, studenti, maminy na mateřské atd.
Můj synovec na studiích tam dělal taky (dneska je zpěvákem v divadle,
takže se asi dá odhadnout, jaké měl technické znalosti).

PL