chem: kyselina dusicna, kam na ni "pres pult" ? praha/ul/D8 ..odleptani zavitniku z AL

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 7 09:47:54 CET 2021

Přes pult běžně kupuji ve Verkonu.

PH

Od: ajtservis
dobry den.
jak tu nekdo nedavno uvadel moznost odleptani zlomeneho zavitniku ze
slitiny hliniku, tak se mi prave dostavila tato potreba :-).
lze koupit kyselinu dusicnou v lokalite kolem D8 praha - ul pres pult ?
ico mam. pokud ma nekdo zasoby a nebo by mi dokonce i namichal tu
pouzitelnou koncentraci 35%(?) tak by odkoupil. jedna se o zaviniky
predevsim M3, takze moje spotreba bude navzdy snad 0,5l ?
nasel jsem e-shopy, ale nejak tusim problemy s prepravou.