Re: chem: kyselina dusicna, kam na ni "pres pult" ? praha/ul/D8 .. odleptani zavitniku z AL

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Čtvrtek Leden 7 09:15:42 CET 2021

Zdar
Kyselina dusičná se v koncentraci okolo 40% používá na úpravu pH v půdě a šla koupit ve spešl zahradnictví
třeba https://www.specialnizahradnictvi.cz/kyselina-dusicna/ph-minus-1l/

http://visualprog.cz

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: "hw konfera" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 07.01.2021 08:46
> Předmět: chem: kyselina dusicna, kam na ni "pres pult" ? praha/ul/D8 .. odleptani zavitniku z AL

dobry den.
 jak tu nekdo nedavno uvadel moznost odleptani zlomeneho zavitniku ze
 slitiny hliniku, tak se mi prave dostavila tato potreba :-).
 lze koupit kyselinu dusicnou v lokalite kolem D8 praha - ul pres pult ?
 ico mam. pokud ma nekdo zasoby a nebo by mi dokonce i namichal tu
 pouzitelnou koncentraci 35%(?) tak by odkoupil. jedna se o zaviniky
 predevsim M3, takze moje spotreba bude navzdy snad 0,5l ?
 nasel jsem e-shopy, ale nejak tusim problemy s prepravou.
 diky za info.
 tomik.

 --
 AJT SERVIS s.r.o.