RE: chem: kyselina dusicna, kam na ni "pres pult" ? praha/ul/D8 .. odleptani zavitniku z AL

picom picom na volny.cz
Čtvrtek Leden 7 09:50:15 CET 2021

Penta Praha HostivařPenta chemicals.eu
-------- Původní zpráva --------Od: ajtservis <info na ajtservis.cz> Datum: 07.01.21  8:47  (GMT+01:00) Komu: hw konfera <hw-list na list.hw.cz> Předmět: chem: kyselina dusicna, kam na ni "pres pult" ? praha/ul/D8 ..
  odleptani zavitniku z AL dobry den.jak tu nekdo nedavno uvadel moznost odleptani zlomeneho zavitniku ze slitiny hliniku, tak se mi prave dostavila tato potreba :-).lze koupit kyselinu dusicnou v lokalite kolem D8 praha - ul pres pult ?ico mam. pokud ma nekdo zasoby a nebo by mi dokonce i namichal tu pouzitelnou koncentraci 35%(?) tak by odkoupil. jedna se o zaviniky predevsim M3, takze moje spotreba bude navzdy snad 0,5l ?nasel jsem e-shopy, ale nejak tusim problemy s prepravou.diky za info.tomik.