Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 6 21:57:00 CET 2021

Dobrý den,

No, já jsem v Linux Mint na PC nerozchodil ani ovladač k T330. Takže
nepředpokládám, že by to fungovalo v KODI na RPi.

Dcerám jsem koupil ke KODI na RPi tuto klávesnici, a když to přišlo, tak
jsem byl překvapený, jak perfektně je to použitelné. Přemýšlím, že
objednám ještě jednu pro sebe, ale mám obavu, aby se to v jedno bytě
"netlouklo"
https://www.aliexpress.com/item/33004421930.html

S pozdravem,

--