RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Leden 6 18:59:31 CET 2021

On Wed, Jan 06, 2021 at 04:17:38PM +0100, Marek Sembol wrote:
> Diky, koukam, ze tento prodejce ma 'stejne vyhlizejici' v dalsi nabidce,
> tak snad budou stejna i streva.
> Jen se ujistim (desi mne ten dalkovy ovladac): predpokladam, ze v kodi si
> to ovlada kodi a tuto parodii na dalkove ovladani mohu hodit do
> elektroodpadu?

Ten dogl má prostě integrovaný IR receiver, který teoreticky můžete
použít s tím nesmyslem co k tomu je, nebo nějakým jiným univerzálním
ovladačem. Já to nemám zapotřebí, takže jsem disabloval ten IR receiver
na Astrometě i na donglu DVBSKY (ten ale nemám teď připojený):

 zito na pi4:/etc/modprobe.d $ cat local.conf
 options dvb_usb_rtl28xxu disable_rc=1
 options dvb_usb_dvbsky disable_rc=1

Aby se toho zbytečně něco nechytlo.

Mám TV Samsung - starou, ještě řadu B a krásní s přes HDMI CEC povídá
s RPi4, takže se to ovládá ovladačem TV. Eventuálně používám na telefonu
appku Kore. Ta se hodí, když chce člověk psát a nechce připojovat
klávesnici…
--
Zito