Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Leden 6 16:17:38 CET 2021

Diky, koukam, ze tento prodejce ma 'stejne vyhlizejici' v dalsi nabidce,
tak snad budou stejna i streva.
Jen se ujistim (desi mne ten dalkovy ovladac): predpokladam, ze v kodi si
to ovlada kodi a tuto parodii na dalkove ovladani mohu hodit do
elektroodpadu?
Diky,
Marek