Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 6 14:27:03 CET 2021

Ako casto restartujete? Nemrzne vam usb? Ja mam problem, ze mi vytuhne
USB a jedine co pomoze je restart pocitaca. Je to sice iny tuner (a
dospele PC s Intelom), ale mi uz lezu na nervy, par mesiacov idu a potom
tieto vytuhy. Ja by som radsej za podobnu cenu PCIe, ale tak nie su. V
stabilitu USB nemam moc doveru.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.