RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Leden 6 14:13:19 CET 2021

On Wed, Jan 06, 2021 at 12:06:48PM +0100, Marek Sembol wrote:
> Dekuji,
> (nezkoumal/nehledal jsem nijak intenzivne, mozna se pletu). Problem s tim
> T330 je, ze uz neni. A jako doporucenou nahradu v nejakem vlakne k kodi
> jsem nasel kousek, co stal skoro 2x tolik nez ten T330 - a to uz se mi
> davat rozhodne nechce. Tak jsem se ptal na Cinu doufaje, ze narazim neco
> 'overene funkcniho' na RPi s kodi.... No tak jsem narazil na neco overene
> nefunkcniho :) Taky uzitecna informace.

Už jsem to sem posílal dříve https://www.aliexpress.com/item/4000467072904.html
tohle jsem kupoval. Teď to už není avail. Tak najdete jiný stejný kus.
S dostatečně aktualním jádrem co je teď v RPi OS není nic dalšího
potřeba… Cena kolem $15.
--
Zito