Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Čtvrtek Leden 7 17:22:10 CET 2021

Ja jsem koupil tuhle, a je s RPi4 taky dobre pouzitelna:

https://www.aliexpress.com/item/4000804427260.html
(mam variantu podsvicena anglicka)

Dosah je primereny, v panelakovem byte to za jednou zdi jeste chyta, za vic uz ne,
za jednim rohem a krz otevrene dvere to dalo max cca 10m Manhattanskou metrikou. Na
demarkacni linii pak byl rozdil "spolehlive" a "vubec" cca 2cm. O neco blize k
vysilaci na odstineni stacil i stusek knizek.

Taky se mi jevi, ze to komunikuje obousmerne, protoze kdyz odchazim z dosahu, tak
klavesnice zacne poblikavat stejne, jako kdyz se RPi vypne.

K vedlejsimu vlaknu: v dubnu 2020 stala 4.96$ + free shipping, dnes 3.47$ +
shipping 3.34$ Aliexpress Standard Shipping.

D.O.