RE: Velikost kolečka prokovu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Leden 6 20:44:34 CET 2021

Ono i u toho AllPcb to bude složitější, přeci jen na průměry děr, tloušťky spojů, … maj v objednávce nastavení po více krocích. Řekl bych, že tohle jen zapomněli do formulláře dát, nebo do helpu napsat s čím se to shoduje:-)

Obecně ta přesnost/velikost okraje souvisí s tloušťkou vrtané desky a ta je u n-vrstvé desky n-1 krát menší.

PH

Od: Jaroslav Buchta
Treba JLCPCB to ma ruzne pro dvou a pro vicevrstve desky -
For Single&Double Layer PCB, the minimum via hole size is 0.3mm;For Multi Layer PCB, the minimum via hole size is 0.2mm
For Single&Double Layer PCB, the minimum Via diameter is 0.6mm;For Multi Layer PCB, the minimum via diameter is 0.45mm.

To uz je docela slusne pro ty vicevrstve, asi pouzivaji jinou technologii a podle sledovani zakazky je delaji i v uplne jine fabrice. I barva modre masky je trosku jina. Naposledy jsem zkousel to minimum pro 4 vrstvou a OK.
Ale ty ceny do 10x10cm jsou naprosto silene, zejmena u 4 vrstve...

Super, díky. Snažil jsem se to cíleně vygůglit, nějak mě tentokrát nenapadlo se kouknout po obecném seznamu parametrů:-)

Zajímavé je, že jsem našel víc různých stránek typu FAQ, how to, … Většina se ale vyznačovala tím, že byl vidět jen začátek a zbytek v Chromu nešel zobrazit.

PH

Od: Marek Sembol
No pri pohledu sem: https://www.allpcb.com/standard_pcb_manufacturing_capability.html vidim:
Annular Ring
≥0.153mm(6mil)
It doesn’t limit the size of the single side of the annular ring if there is enough space.
Or annular ring surrounded by traces should be equal to or larger than 6mil.
BR,
Marek