RE: Velikost kolečka prokovu

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Leden 7 08:34:36 CET 2021

Ja shodou okolnosti objednaval včera male 4-vrstve desky u jclpcb a ceny mi prijdou super.
Prave kvůli nizke cene jsem predeval 2vrsvou na 4 abych mel jednolitou zem a vlezlo se vic věci… :-)

100x100mm  4vrstvy  5ks   $8USD + 6.5USD postovne

Kdo chce muze si to naklikat zde   https://jlcpcb.com/quote#/

J.S.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, January 6, 2021 8:05 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Velikost kolečka prokovu

Treba JLCPCB to ma ruzne pro dvou a pro vicevrstve desky -
For Single&Double Layer PCB, the minimum via hole size is 0.3mm;For Multi Layer PCB, the minimum via hole size is 0.2mm
For Single&Double Layer PCB, the minimum Via diameter is 0.6mm;For Multi Layer PCB, the minimum via diameter is 0.45mm.

To uz je docela slusne pro ty vicevrstve, asi pouzivaji jinou technologii a podle sledovani zakazky je delaji i v uplne jine fabrice. I barva modre masky je trosku jina. Naposledy jsem zkousel to minimum pro 4 vrstvou a OK.
Ale ty ceny do 10x10cm jsou naprosto silene, zejmena u 4 vrstve...