Re: Velikost kolečka prokovu

Středa Leden 6 20:04:34 CET 2021

Treba JLCPCB to ma ruzne pro dvou a pro vicevrstve desky -
For Single&Double Layer PCB, the minimum via hole size is 0.3mm;For
Multi Layer PCB, the minimum via hole size is 0.2mm
For Single&Double Layer PCB, the minimum Via diameter is 0.6mm;For Multi
Layer PCB, the minimum via diameter is 0.45mm.

To uz je docela slusne pro ty vicevrstve, asi pouzivaji jinou
technologii a podle sledovani zakazky je delaji i v uplne jine fabrice.
I barva modre masky je trosku jina. Naposledy jsem zkousel to minimum
pro 4 vrstvou a OK.
Ale ty ceny do 10x10cm jsou naprosto silene, zejmena u 4 vrstve...