sw: omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 4 11:10:23 CET 2021

aktualizace je to nejhorsi co se muze stat :-)
po aktualizaci)nasilne bez dotazu), je vsechno "krasnejsi",
neprehlednejsi, prestal jsem videt nektere nahravky v cloudu. az jsem
musel napsat na podopru pomerne nasranej dopis, ze vykazovat kreativni
cinnost za kazdou cenu s timto vysledkem, nerovna se spokojeny zakaznik
:-) nastesti jde aktualizace odinstalovat az do uplneho tovarniho
nastaveni a vse zase funguje po staru.
do dalsi nucene aktualizace, jak je dneska zvykem .
sluzba/cena je ale fajn(skylink to uz pretap) a na pc naprosto bez problemu.
zkusim o tom neco pohledat. a zeptam se podpory na prohlizec.
diky.
tomik.