sw: omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 4 10:57:31 CET 2021

Přesně tak, pokud neexistuje nějaký nadšenec, který vytvořil AOSP verzi, tak prostě žádná není. Navíc další věc je, že AndroidTV je optimalizovaný pro DO, Android není a bude to celkem bojovka naladit tak, aby se to chovalo použitelně. Předpokládám, že i samotná aplikace bez nějaké myši bude těžko použitelná.
Pro SledovaniTV existuje plugin do Kodi, pokud se na tu krabici nechá nainstalovat Kodi, provozoval bych to takto.
Každopádně pokud existuje možnost nahrát do té krabičky novější AndroidTV, je to nejlepší cesta...