sw: omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 4 11:32:08 CET 2021

Dobrý den,

Potom je potřeba to instalovat z apkpure.com. Já mám také Android box.
aplikaci apkpure jsem tam už měl nainstalovanou, a programy odtamtud
jdou instalovat bez problému.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip