Modul ESP8266 s LiIon

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Únor 28 19:51:03 CET 2021

Dobrý den,

S AM2302 jste si pomohl. To jste si tam mohl dát rovnou generátor
náhodných čísel. Je v něm termistor a kapacitní vlhkoměr připojený na
STM8S103F3P6. Když to ve výrobě nezkalibrují, a nevytvoří nějakou
kalibrační tabulku, kterou uloží do procesoru, tak to ukazuje tak, jak
to ukazuje (vlhkost +-10%). A pochybuju, že to někdo ve výrobě
kalibruje. Navíc ten kapacitní snímač hodně rychle stárne, a do cca roku
venku ukazuje totální nesmysly (o 30%).
Měl jste použít něco novějšího, např. Si7021, BME680, apod.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora