Modul ESP8266 s LiIon

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Únor 28 19:06:50 CET 2021

Pokud by to někoho zajímalo, tak DS18B20 není vhodný v případě, že musí
být použity pullupy (ESP-01 GPIO0 a GPIO2). Pullupy dělají parazitní
napájení čidla. Nechtěl jsem řešit sdílení RX/TX, a víc pinů tam neni,
tak jsem osadil AM2320 komunikující po jednom drátu (kompatibilita s
AM2302/DHT22) a jsem na 54uA.

To už se mi líbí a končím.

L.