Modul ESP8266 s LiIon

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Únor 25 15:26:36 CET 2021

Před děma měsíci (23.12.2020) jsem dal ven čidlo s ESP-01 (8266) a
teprve teď jsem změřil proud 180 uA. Lipolka 2054 mAh tam byla během
mrazů (minimum -15 stC) a stále drží (3.89 V). Stabilizátor mám
TLV70233DBVR.

Čekal jsem tak třetinový odběr, výhledově zkusím zjistit, co tam žere tolik.

L.

P.S. s tím modulem jste mě nepotěšil, objednal jsem si něco podobného s
ESP32 doufaje, že se autor zaměřil na minimální spotřebu. Uvidíme, až
dorazí.