[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 27 17:53:39 CET 2021

Nechci nijak zpochybňovat Váš příběh, ale nějak mi to hlava nebere.

To jim to ti majitelé elektrického auta neuměli říct, a rovnou
přepočítat na peníze?
A případně hned na dřevo zaplatit spotřebovanou elektriku?
Nebo byli z podobné "technikou nepolíbené" bubliny a ani oni sami to
nevěděli?

PL