[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 27 18:07:49 CET 2021

Pardon, dodatečně jsem si všiml, že to nebyl Váš příběh. Že jste to
někde četl. Tak jsem to měl formulovat jinak, a to vůči pisateli toho
původního příběhu.

Ale pak se také víc nabízí myšlenka, jestli to celé nebyla jen básnická
licence nějakého odpůrce e-aut.

PL