[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Únor 27 17:33:12 CET 2021

Auto přes mega už si člověk kupuje do značné míry pro radost. Ekonomika
jde v tom okamžiku stranou a nemá smysl se jí vůbec zabývat.

Nevím samozřejmě, k čemu všemu to auto používáte a jak často, ale z toho
co píšete Vám všechno splní Hyunday i30  (momentálně na trhu asi
nejlepší cena/výkon) za poloviční cenu. Za ten rozdíl najezdíte při
dnešních cenách nafty 300.000 km, střízlivě počítáno.

Čili i kdybyste dobíjel pouze z FVE a ta byla zadarmo, tak už jenom ta
pořizovací cena to kazí.

Ale má to samozřejmě ty příjemnosti, které popisujete.

Myslím ale, že ten původní dotaz směřoval právě k té ekonomice.

H.