[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 27 11:55:08 CET 2021

Taky by se mi líbilo nějaké "hybridní" auto , stačil by mi elektrický
dojezd cca 20 km na cukačky po městě.
Já sice taky mám vše po ruce, ale večer musím občas někam dojet pro děti (
nechci aby ve tmě večer  couraly po městě )
a těch dalších pojížděk je poměrně dost. Pošta , balíky, díly, nákupy..
No a pokud by člověk jel dál, tak by tomu pomohl ten spalovák.

Jinak vlastním elektrický scooter. Je to Čína, ale docela pěkně udělané v
takovém stylu 60 let.
Jede to pěkně, zátah při rozjezdu je skvělý. Jenomže jsem na tom najezdil
za 3 roky 400km  :-)
Ač je to dvoumístné, tak v zimě s tím děti neodvezu, nákupy a balíky
podobně.
Delší trasy taky ne, ač to má papírově dojezd 80 km, tak se mi stalo, že
jsem neujel ani půlku. Neboť jsem to honil
a na každých semaforech se bavil tím, jak za sebou nechávám všechny auta..
Jenomže když pak někde člověk zůstane viset, nemá to chybu. Je to na auto a
vozík.
Takže mnohem raději jezdím na motorce, samozřejmě když je teplo. Navíc si
tu jízdu víc užiju.

sobota 27. února 2021 ok2mtm <ok2mtm na seznam.cz> napsal(a):

> Za mě v současném stavu techniky jedině hybrid s dojezdem alespoň
> 50-100km. Po městě tomu bude hvízdat elektromotor, a až zrychlím mimo
> město, tak se zapne motor spalovací v režimu, kdy má dobrou účinnost a
> smrad z něj neotravuje mezi domy. Nesmí to být ale tak, že po několika
> letech leží nabíjecí kabel v kufru nerozbalený, protože nabíjení ze zásuvky
> je moc pracné.
>
> Tomáš OK2MTM

Bez
virů. www.avast.com