[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Únor 27 12:19:50 CET 2021

Hybrid je, podle mého názoru, ekonomicky ještě větší nesmysl.
Nejen, že je ještě dražší, ale je to i větší časovaná bomba, protože
obsahuje všechny prvky od obou pohonů. Čili dvojnásobná možnost, že se
něco rozbije. Navíc to ještě musí fungovat dohromady.

Dělá se tam spousta kompromisů, aby se to do toho auta dalo vůbez
zamontovat. Něco o tom trochu vím, protože dělám ve firmě, která vyrábí
kabeláž, mimo jiné, i pro elektroauta. Včetně HV kabeláže.

Jediný racionální důvod pro hybridy je, že si tím automobilky snižují
flotilové emise, protože se automaticky počítá s maximálním využitím
elektropohonu. Tady je samozřejmě přání otcem myšlenky, viz ta již
zmiňovaná nerozbalená nabíječka v kufru po 3 letech...
A když píšu racionální, tak tím myslím v prostředí iracionálních
předpisů a omezení.

H.