[OT] Re: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Neděle Únor 28 22:20:29 CET 2021

Me uz dva roky po sobe vysel u jednoho odberneho mista rocni preplatek na plynu asi
3500. Jak minule, tak ted. No a jak minule, tak ted se pokusili zvednout zalohy a
musel jsem drzkovat zmenu zpatky. Minule chteli zvysit zalohy z 1000 na 3500, ted z
1000 na 3600 za mesic. Prestoze i s tou tisicovkou jsem vlastne platil o 300 vic,
nez by bylo potreba, ted by chteli zalohy o 2900 mesicne vic, nez je spotreba. Fakt
ulet. Jo, pane, za to ja nemuzu, to pocitac... :-)))

(a odberne misto nemelo v minulosti vysoky odber, na ktery by se mohlo hodit
dlouhodobe prumerovani)

D.O.