tak nam AMPER posunuli na 2022

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 26 23:09:59 CET 2021

Bohužel nám v Aspenu radí tak, aby nás zlikvidovali podle vzoru z Třetí
říše. Kdyby u vesla zůstal ten někdo, kdo jim moc překážel, tak by jsme
měli osud Austrálie, kde už mají svět jako dřív. Jenže teď Andrejko už
nemá přímou linku na kompromat na Lenku, tak neví jak jí seskočit z
krku, aby ho zmije nekousla, tak se kroutí jak žížala. Bohužel jak padne
tento vetchý pilíř, tak tu máme zpět lidově demogratické zřízení po
vzoru tentokrát z USA, kde už v TIME se demograti veřejně chlubí, jak
zfalšovali volby, tak jsou si jistí svojí pozicí.

Jistota dnes ještě není na kulomet, ale maska s vlastním filtrem lepším
než FFP3 (rouskylidem), větší brýle, jako dezinfekce peroxid 0,5 až 1,5%
ve spreji a umět s tím vším zacházet. Dále vitamín C nebo nekyselý
askorbát sodný a síran hořečnatý z Fichemy (4g = 100mg), B a D z USA
(pipingrock), zinek+selen z Lidlu, do krku Jox, Inosine pranobeks z
Polska nebo Ivermektin pro ptáky nebo koně (rizikový je jen pro myslivce
a pytláky). Kdo máte i lehce vyšší tlak neváhejte a bežte si nechat něco
předepsat, dostanete s téměř jistotou to co současně brání nákaze.
Kuřáci cigaret nepřecházejte na e-verzi, nekuřáci nezačínejte kouřit,
maximálně e-verzi. Doma UV-C bez ozonu na WC, boty a jedno mobilní když
bude někdo nemocný. Tu clonu co pouští vzduch a nepouští světlo chci
právě na UVC, které by mohlo jet pořád když su v práci. Vyrábí se "něco"
předražené, ale stojí to za prd - vůbec to není dělané někým, kdo tomu
rozumí a umí to spočítat. V některých zemích kde jim statistika pracuje
rychle, mají místo očekávaného babyboomu citelný propad, tak si ty svý
dosud nenakažený děcka chraňte.

Přežít!