tak nam AMPER posunuli na 2022

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Únor 26 15:48:31 CET 2021

Můj rychlí odhad je spíš 2031 (za deset let).  Šíření je jiné než v
minulosti, vir necháváme zmutovat... . Spíš bychom měli předělat haly
tj. je více rozdělit. Dětem dát aspoň 15" lcd než tablety, na tom se
nedá moc předvádět, třeba je dát i víc např. do skupin po dvou. Nejsem
proto celé vše pustit. Jen mi přijde, že nejsme schopni ani okopírovat
opatření po Německu, USA a tak jsme tam kde jsme. Kopírujeme to celé pozdě.

Jirka