RE: zasypat feritom - pájení v parách

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 26 21:37:24 CET 2021

je to tohle:
https://de.wikipedia.org/wiki/Perfluorpolyether

https://www.google.com/search?q=galden+ls+240

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, February 26, 2021 8:52 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

V tom videu to rika, tekuta je inertni, odparuje se pri 240stupnich a pri 290 stupnich se rozklada uvolnuje fluorid-hydroxid ci co.

Takze to ma ne necem co drzi teplotu aby nedoslo k rozkladu a utesnuje to proto, ze ty pary zase zkondenzuji a promeni se zpet na drahou kapalinu. Ze ztrati jen to co zkondezuje na desce a meda se slit.

Taky rika ze ty pary zrejme omyvaji necistoty z desky a ty se pak usazuji na dne nadoby..