OT: Vyber dodavatele elektriny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 25 09:22:18 CET 2021

On Thu, 25 Feb 2021, ajtservis wrote:

> uplne stejne. po xx letech u CEZu jsem presel s dtestem, kdyz uz ho
> platim :-) a kdyz si nabit hubu, tak na zaklade neceho cemu trochu
> verim. podle ERU v te dobe rozdil u nas D45 tarif skoro 8000,- za rok.
> proc jim to nechavat ?

A kam jste presel ? (Dtest nemam)

Jak vlastne ten prechod probiha ?  Staci se domluvit s novym
poskytovatelem a ten uz to vyridi se starym nebo je treba resit
i ukonceni smlouvy u toho stareho poskytovatele ? Jde mi o to
abych nejak predcasne nevypovedel tu stavajici smlouvu s fixaci
a aby pak ten pripadny prechod navazal plynule na ukonceni trvani
te stavajici smlouvy s fixaci.