OT: Vyber dodavatele elektriny

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 25 10:15:32 CET 2021

DTest vysoutěžil Eurepean Easy Energy nebo tak nějak. Zkratku mají EEE. I dle srovnávačů se drží v té lepší cenové kategorii, ale úplně nejlevnější nejsou. Každopádně i u nich jde usmlouvat lepší nabídka, která se srovná s těmi nejlevnějšími na trhu, pod tuhle cenu už ale nejdou.
Pokud se nepletu, tak je potřeba vypovědět stávající smlouvu dle smluvních podmínek a od následujícího dne mít uzavřenou smlouvu novou. Celé se to obvykle děje několik měsíců dopředu. Při přechodu jsem měl taky obavy, abychom svítili a topili, ale proběhlo to naprosto bez problémů, nový dodavatel s tím přechodem samozřejmě ochotně pomůže, je to v jejich zájmu.