OT: Vyber dodavatele elektriny

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 25 08:57:02 CET 2021

Tak ČEZ je moloch, který měl monopol. Z toho vychází jeho jednání. Má hodně zákazníků, z nichž někteří ceny vůbec neřeší. Další je řeší, ale jsou líní realizovat změnu. Takže odliv zákazníků je malý i přes vyšší ceny proti konkurenci A na to spoléhají.

Pak je také zajímavé porovnat ceny dodavatelů vs. množství jejich reklamy. Zjistíte, že nejvíce inzerující patří mezi dražší. I tak se na to lidí chytí. Matka se třeba před pár lety nechala nachytat na Innogy. Nedávno jsem jí platil doplatek a zjistil jsem, že by změnou dost ušetřila. Jenže si to včas pohlídali a před pár měsíci si nechali podepsat prodloužení smlouvy o další 3 roky...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, February 25, 2021 8:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Vyber dodavatele elektriny

uplne stejne. po xx letech u CEZu jsem presel s dtestem, kdyz uz ho
platim :-) a kdyz si nabit hubu, tak na zaklade neceho cemu trochu
verim. podle ERU v te dobe rozdil u nas D45 tarif skoro 8000,- za rok.
proc jim to nechavat ?
obcas kontroluju podle tarifu na ERU, jestli je muj dodavatel v te lepsi
casti tabulky. snaha udrzet me u CEZu byla opravdu smesna. na posledni
chvili posilani novych "vyhodnych" ceniku, kde se cena nedala rozlustit
atd. ale to je asi dneska trend uplne u vseho. misto vazeneho
dlouhodobeho konzervativniho zakaznika s dobrou cenou, musite porad hrat
nejake hry na odchazeni, jak u elekriky, internetu, mobilu, pojisteni atd.
celkem depresivni ..
tomik.