OT: Vyber dodavatele elektriny

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 25 08:51:09 CET 2021

I bez DTestu je EEE jeden z nejlevnějších, momentálně jediná výhrada je, že se vytrvale každý rok snaží zvyšovat zálohy a musí se to po telefonu zase snížit.
Jinak ten kalkulátor tzb-info je lepší než ten od Eru, započítává tam i průměrnou roční cenu při ceně vázané na burzu. Vždy to vyjde levněji, než normální tarif. Na zkoušku ho na rok máme a v nejhorším to bude o něco dražší a zase se vrátíme k normálnímu tarifu.
Každopádně základ je tu cenu smlouvat, najít toho nejlevnějšího dodavatele a pak zavolat tomu stávajícímu, že nabídli nižší cenu a co s tím udělají. Většinou jim nedělá problém dostat se pod jejich cenu.