Vrut?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Únor 24 23:43:01 CET 2021

Snažím se rozebrat klávesy Casio HT-3000 (trochu rachta potenciometr
hlasitosti a je mirne slyšet brum - asi kondenzátory a vůbec bych chtěl ty
plasty umít...). Ale nedaří se mi povolit jeden z vrutu. Všechny vruty jsou
normalni do plastu s krizovou hlavou, ale jeden vypadá úplně jinak.
Hlavička je bez drážky a vypadá jako vratovy šroub (kulatá, vypoukla).
Hraju si s ním snad hodinu a půl a nic. Když do něj ze strany rypnu tenkým
plochým sroubovackem tak se pohne na protilehlou stranu (je tam tak 0.5mm
prostoru kolem hlavy), ale to je tak všechno. Nerad bych to nějak dokurvil
(i třeba ten zavit v plastu pod tím, tedy pokud tam něco takového je).
Zjistil jsem ještě, že ta cepicka je magnetická a je zmagnetovana jedním
polem (když k ni priblížím magnet tak ten se pricucne vždy jenom jednou
stranou - druhou stranou se to odpuzuje). Jelikož je kolem minimum místa
tak tam ani nejde strčit nějaký háček co by udrzel tvar a zkusit to vyndat
pokud je to jenom nějak "pricucnute" na vrut... Původně jsem si myslel, že
je to jenom nějaká cepicka na běžný krizový vrut jako jsou ty ostatní (něco
jako se dává na šrouby u nabytku). Tak nevím jak na to a hlavně co to je...
(priloha). Jestli je to vrut nebo nějaký trn třeba. Na webu jsem nic
nenašel.

MG