Vrut?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 05:41:28 CET 2021

Kedysi som pisal svoj postup. Na hlavu napajkovat gulicku pajky, za
horuca do nej zaborit ostry plochy skrutkovac, nechat takto vychladnut a
vysrubovat. Za predpokladu, ze sa jedna o samorezku so zavitom,
zafunguje to. Pajkovat by na to malo ist, ked je to magneticke. Aby bolo
pajkovanie co najrychlejsie, treba naniest pajkovaciu pastu. Plus mne sa
na zelezne a niklove povrchy osvedcila olovena pajka s agresivnejsim
tavidlom Stannol 2630.

miro