Vrut?

Pátek Únor 26 07:26:55 CET 2021

Pájením se ohřeje plast, do kterého je to zašroubováno, trochu se to
nataví a za tepla se to i líp šroubuje, ne? Takhle jsem jednou
rozebíral snad nabíječku od mobilu, byla tam hlava vrutu snad s
nějakým trojúhelníkem (Nokia myslím), po ohřátí to šlo vytočit běžným
plochým šroubovákem. Když jsem to zase skládal, použil jsem nějaký
jiný šroubek s křížovou hlavou.

P.K.