OT: Vyber dodavatele elektriny

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Únor 25 00:35:41 CET 2021

Dobrý den,

Také si občas kontroluju, kolik bych ušetřil změnou dodavatele
elektřiny. Mám tarif D2d, projedu okolo 2300kWh a jsem u ČEZu. Vždy si
najdu nějaké srovnávací tabulky a kalkulačky. Tam zjistím, že bych
ušetřil za rok okolo 400Kč, kdybych přešel k někomu jinému. Řeknu si
Stojí mi to za to? Jsem u ČEZu už asi 20 let ;-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora