OT: Vyber dodavatele elektriny

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 25 08:38:54 CET 2021

U ČEZu jsme byli také asi 20 let do loňského roku, kdy poslal rozpis záloh na další rok. Navýšení proti předchozím zálohám bylo cca 20 %. Takže jsem zadal údaje to příslušného srovnávače a zjistil, že ČEZ je jeden z nejdražších. Změnou jsem ušetřil cca 1000 Kč ročně a stálo mne to pár kliknutí.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, February 25, 2021 12:36 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Vyber dodavatele elektriny

Dobrý den,

Také si občas kontroluju, kolik bych ušetřil změnou dodavatele elektřiny. Mám tarif D2d, projedu okolo 2300kWh a jsem u ČEZu. Vždy si najdu nějaké srovnávací tabulky a kalkulačky. Tam zjistím, že bych ušetřil za rok okolo 400Kč, kdybych přešel k někomu jinému. Řeknu si Stojí mi to za to? Jsem u ČEZu už asi 20 let ;-)

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora