RE: Nabíječka autobaterií Lidl

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 24 08:54:41 CET 2021

Je možné v domácích podmínkách přibližně změřit stav autobaterie?

Nějakou větší zátěž pro změření vnitřního odporu asi nenajdu. Jedině pár žárovek…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, February 18, 2021 10:56 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Dobrý den,

Mám tu samou, a po asi 4 použitích začala blbnout stejným způsobem. Nešla zapnout, nebo se sama vypínala. První co bylo, tak jsem hledal na internetu, jestli to někdo už neopravoval. Téměř okamžitě na mě vyskočilo, že je potřeba vyměnit mikrospínač, kterým se to přepíná. Že jsou ty mikrospínače nějaké vadné už z výroby, a že buď nesepnou, nebo spínají samy od sebe. Vyměnil jsem ho, a od té doby nabíječka funguje bez problému.

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora