Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Únor 24 09:16:51 CET 2021

Jako zátěž se dá použít obyčejný ocelový drát například pro ploty.
Vemte dostatečný kus (několik metrů) například průměr 4mm a vyjdou vám
zlomky ohm odporu a tím změřte proud pod zátěží. Vzhledem k tomu, že
odpor se bude měnit s teplotou  a i přesnější měření těch zlomků ohmu
bude problematické tak to bude spíše odhad, ale o stavu baterky a jejím
vnitřním odporu to napoví poměrně dost.

Petr