Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Únor 18 10:55:45 CET 2021

Dobrý den,

Mám tu samou, a po asi 4 použitích začala blbnout stejným způsobem.
Nešla zapnout, nebo se sama vypínala. První co bylo, tak jsem hledal na
internetu, jestli to někdo už neopravoval. Téměř okamžitě na mě
vyskočilo, že je potřeba vyměnit mikrospínač, kterým se to přepíná. Že
jsou ty mikrospínače nějaké vadné už z výroby, a že buď nesepnou, nebo
spínají samy od sebe. Vyměnil jsem ho, a od té doby nabíječka funguje
bez problému.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip